Fit zdravá snídaně - chia pudink

Že už jste slyšeli o blahodárných a téměř magických schopnostech této suroviny? Chia semínka jsou vysokým zdrojem vlákniny, která má velice pozitivní vliv na naše zažívání. Také jsou bohatá na bílkoviny, kdy pouhé 2 lžíce semínek obsahují 10% doporučené denní dávky. Představte si, jaká vitamínová bomba Vás čeká, když semínka zkombinujete s naším přírodním zákysem! 

b24116c4997fd2d91440c323f9be69f9.jpg

 

Na 1 - 2 porce budeme potřebovat:  

 

Postup:

Do nádoby nalijeme zákys a přidáme podle chuti med, javorový sirup nebo sirup z agáve. Poté nasypeme semínka a vše promícháme. Necháme směsi chviličku na odpočinek, chia semínka by měla pomalu klesnout na dno. Poté přikryjeme například alobalem a vložíme na noc do lednice. Nečekejte konzistenci hustou jako u klasického pudinku. Chia semínka do sebe pojmou veliké množství tekutiny, zvětší svůj objem až 12x a utvoří kolem sebe gelovou vrstvu. Příprava je jak sami vidíte velice snadná. Stačí si už jenom zvolit to, na co máte zrovna chuť a spořádat to společně s pudinkem. Skvěle se bude hodit třeba banán a jiné čerstvé ovoce.




PRODUKTY

Jogurty
Zákysy